Repczyński
Radosław Repczyński

Firma:

Credit Agricole Bank Polska

Stanowisko:

Senior Business Process Manager
Słowa kluczowe:
RPA

W Credit Agricole Bank Polska S.A od 19 lat. Jako członek zespołu projektowego a następnie Departamentu Optymalizacji Procesów wdrażał i rozwijał podejście BPM (Business Proces Management), odpowiadał za zbudowanie kompleksowego systemu pomiarowego oraz raportowego wskaźników procesowych.

Następnie spędził 5 lat w Pionie Zarządzania Jakością prowadząc transformacyjne projekty biznesowe w roli Business Project Manager.

W Departamencie Zarządzania Zmianą i Cyfryzacją jako Senior Business Process Manager realizował programy optymalizacyjne i szkoleniowe głównie w metodyce Lean. Ukończył szkolenie SixSigma Black Belt.

Certyfikowany Senior Menedżer ds. Zarządzania Procesami i Jakością wg. standardów kwalifikacyjnych ZBP.

Inicjator oraz od ponad pięciu lat koordynator wdrażania technologii RPA w Credit Agricole BP SA. Dodatkowo kieruje działaniem Centrum Kompetencji RPA dla Banków należących do detalicznej bankowości zagranicznej Grupy Credit Agricole oraz współprzewodniczy grupie roboczej ds. robotyzacji przy Związku Banków Polskich.