Artur Stefański
Artur Stefański

Firma:

UiPath

Stanowisko:

Customer Success Manager
Słowa kluczowe:
RPA

Próbował prawie każdej pracy, od barmana, przez konsultanta bankowego, po moderatora gier w escape roomach.

W międzyczasie skończył studia na kierunku Informatyka, a później rozpoczął przygodę z Robotic Process Automation biorąc udział w półrocznym staż w dużej firmie konsultingowej.

Od tego czasu stał się ekspertem w rozwoju UiPath. Znając infrastrukturę RPA i procesy wewnętrzne chciał, aby były one lepsze, wydajniejsze i bezpieczniejsze. Dlatego rozpoczął współpracę z działami IT i Security.

Jako ekspert ds. bezpieczeństwa i zarządzania IT pracował nad poszerzeniem swojej wiedzy i umiejętności w tym obszarze, a także aby zespoły RPA były efektywne, a procesy bezpieczne zarówno dla jego współpracowników, jak i klientów.

Teraz chce wykorzystać całą wiedzę i doświadczenie, aby wykuwać sukcesy klientów zainteresowanych automatyzacją.